جزئیات نحوه ثبت نام و دریافت حواله الکترونیکی انسولین قلمی برای بیماران ساکن در محدوده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام شد.

ویناپرس – جزئیات نحوه ثبت نام و دریافت حواله الکترونیکی انسولین قلمی برای بیماران ساکن در محدوده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری ویناپرس، طرح سرشماری و ثبت بیماران دیابتی در سامانه «مدیریت بیماری‌های نادر» با هدف دسترسی به آمار به روز بیماران دیابتی دریافت کننده انسولین قلمی به منظور برآورد دارو و خدمات مورد نیاز این بیماران از ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز شده است.

در این طرح اطلاعات تمامی بیماران مصرف کننده انسولین قلمی ثبت و حواله انسولین بدون درج داروخانه صادر می‌شود. در نتیجه بیمار هر ماه با در دست داشتن نسخه دارویی و مراجعه به داروخانه محدوده سکونت می‌تواند نسبت به دریافت سهمیه انسولین خود اقدام کند.

بر این اساس بیماران ساکن تهران در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (مناطق شهرداری ۱، ۳، ۴، ۷، ۱۴، ۱۳، ۱۲، ۸) با مراجعه به درمانگاه دیابت یکی از بیمارستان‌های امام حسین (ع)، آیت الله طالقانی، شهدای تجریش، لقمان حکیم، مهدیه، طرفه و شهدای گمنام که به محل سکونت آنان نزدیک‌تر است می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بیماران ساکن شهرستان‌های دماوند، ورامین، پاکدشت، پیشوا، شمیرانات بومهن، پردیس، رودهن، آبعلی، فیروزکوه، لواسان، اوشان، فشم و جاجرود نیز می‌توانند به بیمارستان‌های مذکور مراجعه و حواله الکترونیک انسولین قلمی خود را دریافت کنند.

بر اساس این اطلاعیه، بیماران دیابتی باید با در دست داشتن نسخه انسولین در دفترچه بیمه (یا سربرگ پزشک)، کارت ملی و قبض آب، مدرک محل سکونت (قبض آب، برق یا گاز، اجاره نامه) به درمانگاه دیابت بیمارستان‌های مذکور مراجعه کرده و پس از ثبت نام و دریافت حواله الکترونیکی، به داروخانه‌های معین توزیع کننده انسولین برای دریافت دارو مراجعه کنند.

انتهای پیام