کار و کارگر زیربنای اصلی توسعه همه جانبه و تضمین کننده امنیت و رفاه عمومی هر کشوری است و هیچ بنایی به رشد و شکوفایی نخواهد رسید مگر با تلاش کارگران که با عشق و در کنار همه کمبودها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

ویناپرس – کار و کارگر زیربنای اصلی توسعه همه جانبه و تضمین کننده امنیت و رفاه عمومی هر کشوری است و هیچ بنایی به رشد و شکوفایی نخواهد رسید مگر با تلاش کارگران که با عشق و در کنار همه کمبودها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

سرمایه اصلی هر کشوری نیروی انسانی است و کارگران بزرگترین و مهم‌ترین قسمت از این سرمایه بزرگ محسوب می‌شوند.

کارگران در کوران بیماری منحوس کرونا با حضور در خط مقدم واحدهای صنعتی، تولیدی، ساختمانی و … با از خودگذشتگی فراوان نگذاشتند چرخ توسعه کشور در این شرایط حساس متوقف شود و به راستی که این کار ارزش جهاد را دارد.

در سال ۱۴۰۰ که با شعار زیبا و بسیار ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» آغاز شده است، حضور و همت والای کارگران بیش ازهر زمان دیگری اهمیت پیدا می‌کند و تنها با از خودگذشتگی و همراهی این قشر است که اهداف اقتصادی کشور محقق می‌شود.

هفته کارگر را به خانواده بزرگ جامعه کار و تلاش کشور تبریک می‌گویم. بی تردید با تلاش مضاعف شما رزمندگان عرصه کار و سازندگی، شاهد بالندگی ایران عزیز در حوزه‌های اقتصادی و توسعه کشور خواهیم بود.

نویسنده:

مینا صفدری، صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری ویناپرس

انتهای پیام