آتش سوزی پالایشگاه تهران که عصر امروز آغاز شده بود همچنان ادامه دارد. آتش نشانان تهران، کرج و مناطق اطراف پالایشگاه با تمام تجهیزات و نیروی انسانی سرگرم مهار شعله های حریق هستند.

ویناپرس – آتش سوزی پالایشگاه تهران که عصر امروز آغاز شده بود همچنان ادامه دارد. آتش نشانان تهران، کرج و مناطق اطراف پالایشگاه با تمام تجهیزات و نیروی انسانی سرگرم مهار شعله های حریق هستند.

به گزارش پایگاه خبری ویناپرس، حریق یکی از مخازن ضایعات نفتی پالایشگاه تهران که از ساعاتی پیش آغاز شده بود اکنون به کنترل آتش نشانان در آمده ولی شعله های سرکش همچنان مشاهده می شود. به نظر می رسد با کاهش سوخت موجود در مخزن گاز مایع، تلاش نهایی آتش نشانان برای مهار کامل آتش به نتیجه برسد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از کوشش نیروهای عملیاتی، تانکرهای آبرسانی و ماشین آلات فوم ۶ ایستگاه برای مهار حریق پالایشگاه خبر داد و گفت: احتمال اینکه نیروها بیشتر شوند زیاد است، البته عوامل آتش نشانی پالایشگاه هم در محل حضور دارند.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس تهران، از اعزام ۱۰ دستگاه آمبولانس به پالایشگاه تهران خبر داد و اظهار داشت: بیمارستان هفت تیر، فیروزگر و شهید مطهری و بیمارستان‌های جنوبی در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: ۵۰ تخت در بیمارستان‌های جنوبی برای مصدومین احتمالی اختصاص یافته است.

منصور درجاتی، مدیر کل مدیریت بحران استان تهران نیز ضمن تکذیب وقوع این حادثه بر اثر خرابکاری گفت: علت حادثه پالایشگاه نفت تهران انفجار نیست.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های امداد رسان و خدماتی تهران به محل حادثه اعزام شده‌اند و خوشبختانه این حادثه تاکنون مصدومی نداشته است.

به گزارش ویناپرس، ساعت ۱۹:۱۸ عصر امروز یکی از مخازن ضایعات نفتی پالایشگاه تهران دچار حریق شد به طوری که دود ناشی از این آتش سوزی از نقاط مختلف استان تهران و شرق استان البرز دیده شد. از نخستین ساعات وقوع حادثه اقدامات تامینی و امدادی برای مهار حریق در حال انجام است و تلاش آتش نشانان برای خاموش کردن شعله های سرکش ادامه دارد.

گزارش های تکمیلی به زودی اعلام می شود.

انتهای پیام