بار دیگر جامعه رسانه‌ای کشور و این بار خانواده بزرگ خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا در فراغ یاران و همکاران خدمتگذار خود به سوگ نشستند.

ویناپرس – بار دیگر جامعه رسانه‌ای کشور و این بار خانواده بزرگ خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا در فراغ یاران و همکاران خدمتگزار خود به سوگ نشستند.

خبر سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران شرکت کننده در تور بازدیدی دریاچه ارومیه و متاسفانه درگذشت دو خبرنگار برجسته حوزه محیط‌ زیست خانم‌ها ریحانه یاسمنی از خبرگزاری ایرنا و مهشاد کریمی از خبرگزاری ایسنا، ایران را در بهت و ماتم عظیمی فرو برد و بار دیگر بر مظلومیت و معصومیت خبرنگاران در مسیر راستین انعکاس و انتشار حقایق صحه گذاشت.

پایگاه خبری ویناپرس به سهم خود این مصیبت جانسوز را نخست به خانواده‌های بزرگوار جان باختگان این حادثه و سپس همکاران و دوستان این عزیزان سفر کرده تسلیت عرض می‌نماید. انتظار داریم مسئولان مرتبط با این سانحه به ویژه سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت راه و شهرسازی و پلیس راهور نیروی انتظامی ابعاد مختلف آن را واکاوی و در کمال صداقت و شفافیت مراتب را به اطلاع ملت شریف ایران به ویژه خانواده‌های جان باختگان برسانند و قاطعانه با مقصران برخورد کنند.

از پروردگار متعال علو درجات را برای این عزیزان، صبر و شکیبایی برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه مسئلت می نماییم.

انتهای پیام