فرماندار کرج گفت: بارش‌ها تا روز یکشنبه تداوم خواهد داشت و باتوجه به پیش بینی یخبندان برای روز دوشنبه  انتظار می‌رود آمادگی کافی برای روزهای پیش رو از سوی دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

ویناپرس – فرماندار کرج گفت: بارش‌ها تا روز یکشنبه تداوم خواهد داشت و باتوجه به پیش بینی یخبندان برای روز دوشنبه  انتظار می‌رود آمادگی کافی برای روزهای پیش رو از سوی دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری ویناپرس، غفور قاسم پور گفت: از عصر روز پنجشنبه به دنبال اخطاریه‌های سازمان هواشناسی، دستگاه‌های خدماتی و شهری در کلانشهر کرج به موقع در نقاط تحت نظارت حاضر شدند و تا پاسی از بامداد با گشت‌زنی‌های مستمر نسبت به بازگشایی مسیرهای دچار آبگرفتگی اقدام نمودند.

وی افزود: در جاده چالوش بخش آسارا نیز بارش‌های خفیف برف را شاهد بودیم که تجهیزات و امکانات خدماتی به موقع برای بازگشایی مسیرها در آماده باش قرار داشتند و مشکلی برای تردد در مسیرها وجود نداشت.

فرماندار کرج از پشتیبانی مقام عالی دولت در استان و حضور تمامی نیروهای حاضر در دستگاه‌های خدمات شهر و شهرداری‌ها قدردانی کرد و افزود: بارش‌ها تا روز یکشنبه تداوم خواهد داشت و باتوجه به پیش بینی یخبندان برای روز دوشنبه  انتظار می‌رود آمادگی کافی برای روزهای پیش رو از سوی دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

انتهای پیام

  • نویسنده : تحریریه / ساناز توکلی