سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: در مجموع ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ، طی ۸ روز از جمعه ۱۵ بهمن آغاز شده تا جمعه ۲۲ بهمن در ۳ سینمای کرج و در دو سانس اکران می شود.

ویناپرس –  سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: در مجموع ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ، طی ۸ روز از جمعه ۱۵ بهمن آغاز شده تا جمعه ۲۲ بهمن در ۳ سینمای کرج و در دو سانس اکران می شود.

به گزارش پایگاه خبری ویناپرس به نقل از ایسنا، سعید جابری انصاری با اشاره به اکران تعدادی از فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در البرز اظهار کرد: برگزاری جشنواره فیلم فجر پس از دو سال که از شیوع کرونا می گذرد، فرصت مناسبی برای افزایش طراوت و روحیه بخشی به جامعه و گسترش نشاط و شادابی عمومی است.

وی ادامه داد: البته با توجه به اوج گیری مجدد این ویروس در سطح جامعه، به منظور حفظ سلامت شهروندان و علاقه مندان به سینما، فیلم‌ها با استفاده از ۲۰ درصد ظرفیت سالن‌ها اکران می‌شود.

این مسئول افزود: در مجموع ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ، طی ۸ روز که از جمعه ۱۵ بهمن آغاز شده تا جمعه ۲۲ بهمن در ۳ سینمای کرج و در دو سانس اکران می شود.

جابری انصاری اضافه کرد: علاقه مندان جشنواره فیلم فجر در البرز می‌توانند از درگاه https://cinematicket.org/، جهت دیدن آثار جشنواره و تهیه بلیط اقدام و در زمان اعلام شده در سالن سینماهای منتخب جشنواره در البرز، فیلم‌های چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را با رعایت ضوابط و پروتکل های بهداشتی به تماشا بنشینند.

وی توضیح داد: امروز در دومین روز از این جشنواره شاهد اکران فیلم‌های شهرک، علفزار، ماهان و ملاقات خصوصی در سه سینمای اکومال، پرشین و ساویز هستیم.

این مسئول اضافه کرد: دیروز هم فیلم های دسته دختران، ضد، لایه‌های دروغ و خائن کشی در این سه سینما اکران شدند.

انتهای پیام

  • نویسنده : تحریریه