رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهر کرج ساعت کار بازار روزهای این کلانشهر را در ماه رمضان اعلام کرد.

ویناپرس – رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهر کرج ساعت کار بازار روزهای این کلانشهر را در ماه رمضان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری ویناپرس، حمید دانشی کهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کلیه بازار روزهای شهرداری کرج در ایام ماه مبارک رمضان در دو نوبت صبح و عصر آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی افزود: فعالیت کاری بازار روزها در ماه مبارک رمضان در نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ و در نوبت عصر از ساعت ۱۵ الی ۱۹:۳۰ تعیین شده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهر کرج توضیح داد: در روزهای جمعه و ایام تعطیل رسمی نیز بازار روزهای تابعه از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ فعال خواهند بود.

دانشی کهن از اجرای طرح های ویژه نظارتی در ایام ماه مبارک رمضان بر عملکرد بهره برداران غرفه ها به منظور رعایت نرخ مصوب و ارائه محصولات با کیفیت به شهروندان گرامی خبر داد و خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به اوج گیری کرونا، ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به متصدیان غرفه ها تذکر داده شده است.

انتهای پیام

  • نویسنده : تحریریه