با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان  سیمای البرز از ساعت ۱۰:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه به طور زنده و مستقیم حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را به تصویر خواهد کشید.

ویناپرس – با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان  سیمای البرز از ساعت ۱۰:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه به طور زنده و مستقیم حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را به تصویر خواهد کشید.

به گزارش پایگاه خبری ویناپرس به نقل از صدا و سیمای البرز، همچنین با دعوت ازورزشکاران و خوانندگان البرزی و کارشناسان و بحث و گفتگو با محوریت روز قدس و اهمیت راهبردی آن برای جهان اسلام همراه البرزی ها خواهد بود.

مدیر روابط عمومی صداوسیمای البرز از برگزاری مسابقه عکاسی در برنامه جمعه همدلی خبر داد و گفت  خانواده های البرزی می توانند با ارسال عکس خانوادگی خود در راهپیمایی روز قدس به شماره  ۰۹۱۰۸۹۹۴۳۵۵  فضای مجازی صدا و سیما در این مسابقه شرکت کنند و برنده جایزه نقدی شوند.

وی به ویژه برنامه رادیو البرز با عنوان عطر زیتون بوی عشق به تهیه کنندگی محمد شهبازی اشاره کرد و گفت این برنامه به صورت زنده و مستقیم راهپیمایی روز قدس را از ساعت ۱۰ صبح تا پایان مراسم پوشش خواهد داد همچنین معاونت مجازی صدا و سیما نیز پادکست با عنوان دلنوشته ای برای روز قدس ، پوستر و ویدیو کلیپ متناسب با روز قدس را تهیه  و تولید کرده است.

انتهای پیام

  • نویسنده : تحریریه