وبینار تخصصی راه‌اندازی باشگاه مشتریان ویژه مدیران آبان سال جاری برگزار می‌شود.

وینا پرس – وبینار تخصصی راه‌اندازی باشگاه مشتریان ویژه مدیران آبان سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وینا پرس، شرکت آنتاوو (Antavo)اعلام کرد: حدود ۶۷٫۷ درصد صاحبان کسب و کارها اعلام کرده‌اند در دوران تورم یا رکود میزان سرمایه‌گذاری خود را برای حفظ مشتری فعلی افزایش داده‌اند.

بر همین اساس، برای کاهش و مدیریت هزینه‌های بازاریابی، تبلیغات و فروش، رسیدگی به موضوع وفادارسازی مشتریان و ایجاد باشگاه مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برای کسب و کارها برخوردار است.

با توجه به اینکه باشگاه مشتریان ابزاری بسیار قوی برای حفظ مشتریان در راستای افزایش فروش و توسعه کسب و کار است، مدیران و صاحبان کسب و کار بسیار مشتاق‌ هستند که این ابزار را بیش از پیش بشناسند و نحوه کار با آن را بیاموزند.

کارگاه (وبینار) تخصصی راه‌اندازی باشگاه مشتریان ویژه مدیران با چنین هدفی طراحی شده است و صبح جمعه ۱۲ آبان از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود. این وبینار توسط «نادیا شهبازی» مشاور باشگاه مشتریان و «محمود رویت‌پور» مشاور و تحلیلگر کسب و کار برگزار خواهد شد.

باشگاه مشتریان یک نسخه واحد برای همه نیست؛ اگر می‌خواهید در مورد شیوه راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیشتر بدانید این وبینار تخصصی را از دست ندهید.

لینک وبینار:

https://eseminar.tv/wb120557

انتهای پیام