عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: بیش از دو برابر ظرفیت موجود اتوبوس در سطح شهر، خریداری شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وینا پرس – عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: بیش از دو برابر ظرفیت موجود اتوبوس در سطح شهر، خریداری شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

‌به گزارش پایگاه خبری وینا پرس، علیرضا رحیمی، با اشاره به اینکه اولویت مدیریت شهری در کنترل ترافیک برای شهروندانی است که از حمل و نقل عمومی در سطح شهر استفاده می‌کنند گفت: بیش از دو برابر ظرفیت موجود اتوبوس در سطح شهر، خریداری شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: موجودی دستگاه‌های فعال ناوگان سازمان حمل و نقل بار و مسافر در سال جاری ۱۳۶ دستگاه بود که با حمایت و تلاش‌های پارلمان مدیریت شهری طی یک سال ۱۵۳ دستگاه اتوبوس از طریق یارانه دولت، اوراق و منابع شهرداری خریداری شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج استفاده از ناوگان حمل و نقل پاک و سبز را در کاهش آلودگی ضروری دانست و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۹ دستگاه به شهرداری کرج تحویل و ۵۳ دستگاه اتوبوس نیز بهسازی شده و آماده بهره برداری است.

رحیمی اظهار کرد: از مجموع دستگاه‌های اتوبوس خریداری شده ۴۰ دستگاه برقی هستند و قرار است در خط ویژه اتوبوس (میدان حصارک-پایانه شهید سلطانی) به کار گرفته شوند و به عنوان ستون فقرات حمل و نقل عمومی در سطح شهر ایفای نقش کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: تا پایان سال جاری حدود ۱۰۰ دستگاه به چرخه خدمات اضافه می‌شود که به حداقل ۲۰۰ راننده پایه یکم نیاز داریم که فراخوان آن نیز در حال انجام است.

انتهای پیام

  • نویسنده : تحریریه